Over Alumnivereniging HAN Sport en Bewegen

Heb jij je HAN Sport en Bewegen-diploma behaald via de studie Sportkunde (SBE/SGM), ALO óf de HBO-master Sport- en Beweeginnovatie? Hiermee ben je niet alleen hbo-professional, maar ook alumnus van HAN Sport en Bewegen. We nodigen je graag uit om lid te worden van onze alumnivereniging.

De alumnivereniging organiseert allerlei activiteiten die gericht zijn op jouw persoonlijke én professionele ontwikkeling. Zo organiseert de alumnivereniging coachsessies, netwerkborrels, excursies, pubquiz'en en een banenmarkt. Daarnaast krijg je toegang tot relevante en beschikbare vacatures binnen het netwerk, loopbaanmogelijkheden en (korting op) nascholing.

Daarnaast is er natuurlijk ook ruimte voor een gezellig weerzien met oud-docenten en klasgenoten. Op deze manier bouwen we aan een sterk netwerk, want leren doe je voor het leven!

Aanmelden: 1e jaar gratis
Om je een kickstart aan je carrière te geven, willen we je graag een lidmaatschap bij de Alumnivereniging HAN Sport en Bewegen aanbieden, waarbij het eerste jaar gratis is. Je kunt het lidmaatschap gemakkelijk activeren door je hier aan te melden.

Na afloop van het gratis eerste jaar, betaal je €15,- per jaar.

Korting op nascholing
Als lid van Alumnivereniging HAN Sport en Bewegen krijg je exclusief 10% korting op de volgende cursussen:

Word lid van onze LinkedIn-groep
Voor afgestudeerden is er vanuit HAN Sport en Bewegen een speciale LinkedIn-groep, daar blijf je op de hoogte van de laatste ontwikkelingen van het werkveld. Tevens blijf je middels de LinkedIn-groep gemakkelijk in contact met jouw oude studiegenoten en word je geïnformeerd over alumnibijeenkomsten.